Zajímavé projekty, na kterých se hrdě podílíme.

Impact Facebook Impact LinkedIn Impact Instagram
Alpla

Alpla

Klient: ALPLA, přední výrobce plastových obalů

 

Projekt: Edukační kampaň pro školy

 

Mechanika: Tvorba metodické příručky pro školy na téma udržitelnost a sekundárně pro podporu kritického myšlení. Připravili jsme sadu materiálů tematicky zaměřených na využití a recyklaci plastů, které poskytují metodickou podporu pro učitele environmentální výchovy v mateřských, základních a středních školách.

 

Výsledek: Zapojilo se téměř 300 škol a 8 500 žáků a studentů z celé České republiky.

Doprovodné aktivity: online workshopy o plastech s klientem a dalšími zúčastněnými stranami, konference pro učitele zaměřená na environmentální výchovu, výstupy v médiích.

 

Realizováno od září 2023 do června 2024.

 

Odkaz na publikaci.

 

Disney+

Disney+

Klient: Disney+

 

Projekt: Launch Disney+ pro český a slovenský trh 

 

Mechanika: Strategicky jsme nastavovali a koordinovali veškeré marketingové aktivity, aby byla služba úspěšně uvedena a přijata širokou veřejností. Tvořili jsme komunikační kampaně a spolupracovali s klíčovými partnery, čímž jsme zajistili maximální dosah a efektivitu.

 

Výsledek: V roce, kdy společnost vstoupila na náš trh, měla Česká republika jedny z nejlepších obchodních výsledků ve střední Evropě.

 

Realizováno: 2022 - 2023

LOKÁLOVÉ

LOKÁLOVÉ

Klient: LOKÁLOVÉ

 

Projekt: Dlouhodobé PR

 

Mechanika: Naše agentura spolupracuje s Lokálové, což je organizace, která podporuje poctivé farmáře, pěstitele a výrobce zaměřené na kvalitní lokální suroviny, řemeslnou výrobu a udržování tradic s respektem k lidem i krajině. Skrze PR aktivně zajišťujeme růst komunity kolem značky, oslovujeme konzumenty a motivujeme nové zákazníky k nákupu u těchto farmářů. Zároveň pečujeme o dobré jméno a značku samotných výrobců, aby se jejich práce dostala do povědomí co nejširší veřejnosti.

 

Výsledek: Rostoucí komunita, zájem o podporu ze strany samotných českých výrobců.

 

Realizováno: 2021 - 2024

 

INSTAGRAM

Rakuten Kobo

Rakuten Kobo

Klient: Rakuten Kobo, kanadský výrobce e-čteček

 

Projekt: Launch nových produktů na českém trhu

 

Mechanika: Několika vybraným novinářům z předních technologických a lifestyle médií jsme poskytli čtečky k testování a zajistili recenze v titulech. Vydali jsme tiskovou zprávu včetně návodu použití, tipů na využití čteček a technických parametrů ve srovnání s konkurencí.

 

Výsledek: Mediální zásah 2,2 milionu lidí během 2 měsíců. Recenzi nebo tip na nové čtečky vydaly např. HN.cz, prozeny.blesk.cz, ONA Dnes nebo Computer World.

 

Realizováno duben - květen 2024.

Vše pro dětské skupiny

Vše pro dětské skupiny

Klient: Vše pro dětské skupiny

 

Projekt: Nastavení marketingové strategie a PR

 

Klient, nabízející spoustu cenných služeb, po kterých je poptávka, je snem každé agentury. Takový klient zase potřebuje silného partnera pro nastavení komunikační strategie a metodologie. Ne vždy se totiž musíme podílet i na samotné realizaci.

 

Mechanika: Několikahodinový workshop s klientem a stratégem, jehož výsledkem bylo zadání a následná tvorba strategie. Absolvování rebrandingu a příprava hladkého přechodu pro všechny komunikační kanály. Společná realizace stěžejního anuálního eventu a nakonec i příprava mechaniky pro samostatné marketingové aktivity.

 

Výsledek: PR výstupy v hodnotě 4mio během 5 měsíců spolupráce.

 

Realizováno srpen - prosinec 2023 

IKEA

IKEA

Klient: IKEA

 

Projekt: IKEA Sousedské večeře

 

Mechanika: Primárně jsme vytipovali oblasti s určenou cílovou skupinou a zvolili jsme nejvhodnější komunikační kanály k doručení informací a pozvánky na večeři. Vždy jsme cílili na nové obyvatele domů (neznají sousedy, vybavují domácnost). Největším rizikem bylo „otevření“ témat sousedských vztahů a určitá zdrženlivost Čechů rozvíjet sousedské vztahy. Nízké účasti pozvaných jsme předešli zvolením vhodného komunikačního stylu v „tone of voice“ IKEA: 1) pozvánka „jako od známých“ přišla do schránky a místo pro konání „sousedské večeře“ bylo všem adresovaným dobře známé. 2) Text v pozvánce směroval na webové stránky, kde se mohl pozvaný registrovat a prohlédnout si již realizované akce. 3) Nutností bylo pozvat lidi bydlící v okolí/sousedy. 4) Někde jsme komunikaci podpořili formou „chodících plakátů“ a konkávních vozů. Cílem nebylo lidem zprodukovat masovou komerční akci, ale příjemné setkání „neznámých“ sousedů v inspirativním prostředí. Až sekundárně mělo dojít ke spojení se značkou IKEA, která setkání umožnila. Splnili jsme tak hlavní vizi IKEA – lepší každodenní život.

 

Výsledek: Sešlo se 3 424 sousedů (dosáhli jsme vyšší účasti, než bylo plánováno). Přibližně 50 % účastníků potvrdilo seznámení se sousedem. 99 % účastníků se na akcích líbilo. Pouze v 1 % nebyl záměr akce pochopen: návštěvníci chtěli na akci koupit nábytek. Díky IKEA eventům jsme inspirovali dalších 500 sousedů k uspořádání privátních sousedských večeří. Večeře se konaly v Praze, Ostravě, Bratislavě a Budapešti. Vyjádření IKEA ČR pro iHned (2. 2. 2016): „Česká IKEA bude chtít oblíbenosti svých jídel mezi tuzemskými zákazníky dál využít i v řadě marketingových projektů na posílení své značky. Loni např. firma uspořádala první ze série takzvaných "sousedských večeří“. Projekt bude pokračovat i letos.“ Daný fiskální rok pro byl IKEA Česká republika ve finančních výsledcích rekordní - dokonce výjimečný oproti ostatním zemím. Klient potvrzuje, že za úspěchem stojí i projekt „Sousedských večeří“. Získal velmi pozitivní interní ohlas i v rámci IKEA na globální úrovni a inspiroval týmy IKEA uspořádat podobné eventy i na dalších trzích.

 

ODKAZ NA VIDEO